Da bismo sačuvali i povećali ugled tvrtke TimCOM i postali poželjan poslovni partner, kao odgovorna osoba trajno se obvezujem da ću:
- Fokusirati se na Kupce, a ne na sebe
- Fokusirati se na ostvarenje poslovnih rezultata, a ne na radno vrijeme
- Truditi se da ovladam znanjem i vještinama i da ću biti ekspert u poslu za koji sam odgovoran
- U svakom trenutku raspolagati sa aktualnim informacijama o tržištu, ne zbog sebe nego zbog postojećih i budućih Kupaca
- Razvijati timski rad i poticajno radno okruženje
- Uporno tražiti najpovoljnije rješenje za Kupca
- Koristiti jezik i riječi na način koji će najbrže doprijeti do Kupca
- Truditi se da budem prihvaćen kao poseban, drugačiji i stručan u poslu kojim se bavim
- Imati unutarnju kontrolu, jer sam ja odgovoran za rezultate svoga rada
- Neprekidno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom poslovanja
Politika kvalitete je stalni podsjetnik opredijeljenosti prema Kupcu u ostvarenju naših poslovnih ciljeva.
Direktor
Zvonimir Trlin
Zagreb, 17.02.2009. godine |